mikaelbacklund.blogg.se

Blogg blogg blogg detta tjat om blogg.
Dagen har inte varit så händelserik men har haft det bra ändå.
Har målat vedspisen i köket, mycket fint blev det men frågan är om man kan sova hemma i natt,
färgen luktar så starkt.
Sedan har jag bytt batteriet på berlingon, i går när jag skulle fara från Ede hem till 107,an strömlös,
i morse när jag skulle till tandläkaren hm strömlös, så fårgöra ett nytt försök hos tandläkaren på tis.
Sedan nu i kväll har jag gjort nått väldigt roligt som jag har börjat med, jo spelat bas
det är så roligt och det går frammåt känner mig riktigt duktig. Haha
Ne nu funderar jag på att åka till stan till lägenheten så man slipper färglukten på Tjärnberget 107.
Tack och hej ostmacka'








Kommentarer
Postat av: Din

Hej min guldpeng. :)

2010-01-14 @ 23:06:56
URL: http://edinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0