En underbar dag.

I dag har dagen varit toppen.
Dagen började med att jag körde Frida till bussen, ja det var ju mindre kul.
Sedan for jag på macken och fikade och satt vid datorn efter det körde jag in chevan i garaget på tining.
Resten av dagen fram till lunch var jag hemma och tvättade och städade lite.
Lunchen bestog av köttfärsbiffar potatis och vitkålstuvning mycket gott.
Efter lunch var jag till brattås och hjälpte Björne på bongården.
Sedan drog jag en tripp till stan och hämtade Frida vi for och handlade lite till tjärnberget 107.
Vi köpte en fondvägg till sovrummet sedan köpte vi färg till badrummet samt golv till gästrummet.
När vi kom hem så började vi direkt med tapetseringen resultat mycket nöjd =)
Nu ligger vi i sängen och ska sova, på återsende.






Fint =)






Kommentarer
Postat av: Frida

Det är så fint bäby. :)

2010-01-12 @ 20:09:13
URL: http://edinfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0