Jag lever

Då har man överlevt en helg till.
Helgen har inte varit nå speciell Fredags var jag och körde massa folk.
Dennis Wiklund hade fest och jag va ensam som körde så det vart 32 mil bara hemma i lilla stöde.
Va hemma vid halv 6 trött som fan.
Sedan lördag fixade jag lite med bilen va i garaget hela dagen skönt.
Sedan på kvällen va jag till stan och hämtade Kicki och Sanna tog med dom hem till stöde såg lite
på melodifestivalen käkade pizza och drack en och annan öl.
Sedan for vi till Dalberg i viskan och festade lite där väldigt skoj va det.
Ida österholm hade fest på lokalen så vi gick dit efter en stund men det var så boring där så ajg åkte med Björne Jarlestad ner till stödehuset på fest.
Söndagen tillbringade jag i sängen soffan durchen soffan sängen soffan.
Ja jag va inte så pigg kan jag lova.
Ne nu ska jag ringa och beställa en tid för en ny gaddning hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0