Staden

Stor shopping.
I dag har jag och pappat varit i staden började med lunch möte med vvsinstalatörerna.
Sedan vart det birsta där jag lämmnade in telefonen på lagning sedan köpte jag ett sommar linne
Sedan Biltema där det vart en tank till båten samt lite lås och smått och gott.
Efter fet for vi till naksta och köpte grejor till fyrhjulingen och på vägen därifrån så for vi in på Åströms fritid.
Där pappa slog till på en släpvangn och en backkamera till bilen.
Så det har bara varit en sån här bra att ha shopping i dag.
Nu sitter jag hemma i stöde hos Emma ska snart fara till mor och far på middag.
Och nu när jag sitter och skriver kommer jag på att fan jag glömde fara till lägenheten och tömma postlådan ja man får
ringa grannen så får han fixa det.
Ne nu ska jag fara och få mig lite mat ha de
//Micke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0