Förlåt Elin

Förlåt Elin och alla andra att jag har varit lite dålig på att upptadera bloggen.
Ja sitter hemma i stöde nu är sjuksriven denna vecka nu när man äntligen har fått börjat jobba.
Jag har fått en sprica i nyckelbenet suck ramlade ner för en trappa.
I morgon ska jag till stan en sväng tömma postlådan köpa grejor till fyrisen så man har dom när man blir frisk igen.
Sedan ska jag följa med pappa  på västermalm och dela ut stipendium till vvsarna.
Ne nu ska jag se på en film och äta nyponsoppa med glass.
hade // Micke


Kommentarer
Postat av: Elin

hahah förlåtelsen är godtagen ;p

Sikken osis att du ska behöva va sjukskriven.. Men jag antar att du blir frisk fort! =)

2008-06-10 @ 22:53:13
URL: http://pelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0